Asiakastarina: ”Sanansa mittaisia tekijöitä”

Sami Rajala on tyytyväinen, sillä hänen isännöimiensä taloyhtiöiden katot ovat kunnossa. Pääkaupunkiseudun alueella palveleva KattoHoiva on hoitanut jo vuosien ajan lähes kaikki Rajalan isännöimien kiinteistöjen kattojen kuntoarviot, kausihuollot, vuositarkastukset sekä erilaiset huoltotyöt.

”KattoHoivassa on sanansa mittaisia tekijöitä ja yhteistyö on aina toiminut erinomaisesti. Yrityksen erityispiirteitä ovat joustavuus, liikkuvuus ja ripeys. He tekevät tarkkaa työtä ja paneutuvat aidosti jokaiseen kohteeseen”, kertoo Rajala Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy:stä.

Rajala suosittelee KattoHoivan palveluita, sillä yritys on onnistunut laatimaan toimivan konseptin.

”KattoHoiva huoltaa laadukkaasti ja aikataulussa myös laajemman kiinteistömassan katot. Suosittelen heitä kumppaniksi isännöitsijöille ja myös muille tahoille.”

Selkeät raportit sujuvoittavat yhteistyötä

KattoHoiva tarjoaa asiakkailleen selkeät raportit ja työkalun, josta raportteihin pääsee käsiksi. Rajala on ollut alusta asti mukana suunnittelemassa raportointityökalua, jotta se vastaa mahdollisimman hyvin isännöitsijöiden käytännön tarpeisiin.

”Olin ideoimassa ohjelmistoa ja asiakasportaalia KattoHoivan Mikan apuna. Olemme vanhoja tuttuja. Pääsin kertomaan asiakkaan näkökulmasta, millaisia raportteja toivoisin kattokorjauksia ja -huoltoja tekevältä yritykseltä.”

Raportti on kehitetty käyttäjäystävälliseksi, jotta siitä selviää nopeasti katon kunto, heti tehtävät toimenpiteet ja tulevat toimenpiteet. Reaaliaikainen tieto on nähtävissä mistä tahansa laitteesta, joten se on helppo esitellä esimerkiksi taloyhtiön hallitukselle.

”Minulle on suuri hyöyty siitä, että palvelu toimii niin hyvin ja pystyn kaikissa kohteissa käyttämään samaa raportointityökalua”, Rajala sanoo.


-